Tuesday, January 3, 2012

Turunduskontseptsioonid.

концепции сбыта
  • Kontseptsioonide analüüsimisel aluseks 4 elementi: lähtealus, fookus, vahendid, eesmärk)
    • Tootmiskontseptsioon (tootja võimalused, madal hind, mastaabisääst)
    • Tootekontseptsioon (toote omadused, tootearendus ja kvaliteet, kasum kvaliteedilt)
    • Müügikontseptsioon (firma, tooted, müük ja reklaam, kasum käibe kasvult)
    • Turunduskontseptsioon (turg, tarbija vajadused, juhitud turundus-4P mudel, kasum kliendi rahulolult)
    • Sotsiaalse turunduse kontseptsioon (ühiskond; tarbija ja ühiskonna vajadused; suhtekorraldus, 4P mudel; kasum rahulolult ja eelistustelt)
    • Suhtlusturundus (klient; vajaduste tundmine; turundus vastavalt kliendile; kasum kliendi säilitamiselt)
    • Väärtuspõhise turunduse kontseptsioon (omanik, aktsionär; väärtuse loomine; turundus varade loomiseks ja juhtimiseks; tulevaste rahavoogude genereerimine ja tagamine)

No comments:

Post a Comment