Tuesday, January 3, 2012

2 Variant/Äriidee defineerimine ja analüüs

·      Defineerida selgelt äriidee: toode/teenus arvestades ka Teie soovi, millega tahaksite tegeleda:
o  Miks see on hea idee?
o  Millisele oletusele see arvamus tugineb?
o  Kas võite tõestada, et see oletus on õige?
o  Loetlege 5 põhjust, miks see idee võiks sobida ja 5 põhjust, miks ei peaks sobima?
o  Kuhu/kuidas ta sobib tulevikus?
·      Vajadusel idee otsimise protsessi korrata
·      Seejärel katsetada, kuidas Teie äriideed turul rakendada, e. viia läbi turu-uuring
·      Näide: äriidee analüüs. Telekanali äriidee: Eestikeelsele elanikkonnale meelelahutusvõimaluste pakkumine televisiooniprogrammide loomise ja edastamise kaudu Eestis
·      Kellele? Eestikeelne elanikkond 3 grupis: 1)15-49;  2) 50 a. ja vanemad, 3) - 15.a
·      Mida? Rahulolu ja lõõgastus meelelahutuse kaudu
·      Kuidas? Teleprogrammi kavandamine, saadete hankimine, tootmine, marketing, reklaamimüük. Konkurentidest eristumine toimub programmi baasstruktuuri kavandamise tasemel, tuumkompetentsuseks on meelelahutusootuste rahuldamine – so missioon

No comments:

Post a Comment