Tuesday, January 3, 2012

Küsimused

  1. Ettevõtluse definitsioonid, ettevõtjate ühised jooned ja ettevõtja edutegurid; ettevõtte määratlus äriseadustikus ja klassifikatsioonid.
  2. Äriorganisatsioon ja ettevõtete õiguslikud vormid, nende eelised ja puudused.
  3. Äriidee otsimine ja ärimudeli kavandamine.
  4. Äriidee defineerimine ja analüüs.
  5. Ettevõtte missioon, visioon ja eesmärgid.
  6. Ärivõimalused, nende äratundmine ja hindamine.
  7. SWOT analüüs.
  8. Turunduse definitsioon, turud ja turunduse subjektid.
  9. Turunduskontseptsioonid.
  10. Turunduse planeerimine: etapid, protsess.
  11. Turu segmentimine ja sihtturu valik.
  12. Turundusstrateegiad
  13. Turundusmeetmestik ja selle elementide kirjeldus.
  14. Toode ja toodangupoliitika.
  15. Hind, hinnakujunduse meetodid ja –strateegia.
  16. Müügitoetus: eesmärgid, sihtgrupid ja strateegiad.
  17. Ettevõtte strateegiad, turule sisenemise strateegiad, konkurentsieelise arendamine, toimetulek määramatusega.
  18. Turu-uuringu protsess ja liigid, info kogumine ja analüüs.
  19. Majandusarvestuse eesmärk ja funktsioonid.
  20. Kulude jaotuse alused ja kululiikide iseloomustus.
  21. Kuluarvestuse meetodid, nende iseloomustus.
  22. Ettevõtte majandustegevuse aruandlus, raamatupidamise põhimõtted.
  23. Kasumiaruanne, skeemid; rahavoogude aruanne, bilanss, iseloomustus.
  24. Kulu - maht-kasum analüüs, kasumi suurendamise teed.
  25. KMK analüüsi meetodid, nende iseloomustus ja kasutamine; sihtkasum ja ohutusvaru.
  26. Ärirahanduse ülesanded, protsess ja informatsiooni allikad.
  27. Finantssuhtarvude klassifikatsioon ja nende iseloomustus.
  28. Raha ajaväärtus, intressid; üksiksumma ja annuiteet; tulevane ja praegune väärtus.
  29. Ettevõtluskeskkonna iseloomustus: klassifikatsioonid, tasandid, subjektid.
  30. Ettevõtluse väliskeskkond, iseloomustus.
  31. Ettevõtluspoliitika Eestis?
  32. Tallinna toetusmeetmed ettevõtljale?
  33. Väliskeskkonna mõju hindamine ettevõtte tegevusele?
  34. Turustus, turustusstrateegiad?
  35. Turundusstrateegia: tooteportfelli analüüs, nn Bostoni mudel?
  36. Turustrateegiad?
  37. Turu-uuringu iseloomustus, turunduse infosüsteem?
  38. Tarbijauuringu koostamise alused?
  39. Müügi olemus, trendid, stiilid, müügiorganisatsiooni arendamine?
  40. Näided!!!!!

No comments:

Post a Comment