концепции сбыта
- Kontseptsioonide analüüsimisel aluseks 4 elementi: lähtealus, fookus, vahendid, eesmärk)
- Tootmiskontseptsioon (tootja võimalused, madal hind, mastaabisääst)
- Tootekontseptsioon (toote omadused, tootearendus ja kvaliteet, kasum kvaliteedilt)
- Müügikontseptsioon (firma, tooted, müük ja reklaam, kasum käibe kasvult)
- Turunduskontseptsioon (turg, tarbija vajadused, juhitud turundus-4P mudel, kasum kliendi rahulolult)
- Sotsiaalse turunduse kontseptsioon (ühiskond; tarbija ja ühiskonna vajadused; suhtekorraldus, 4P mudel; kasum rahulolult ja eelistustelt)
- Suhtlusturundus (klient; vajaduste tundmine; turundus vastavalt kliendile; kasum kliendi säilitamiselt)
- Väärtuspõhise turunduse kontseptsioon (omanik, aktsionär; väärtuse loomine; turundus varade loomiseks ja juhtimiseks; tulevaste rahavoogude genereerimine ja tagamine)
No comments:
Post a Comment