· Defineerida selgelt äriidee: toode/teenus arvestades ka Teie soovi, millega tahaksite tegeleda:
o Miks see on hea idee?
o Millisele oletusele see arvamus tugineb?
o Kas võite tõestada, et see oletus on õige?
o Loetlege 5 põhjust, miks see idee võiks sobida ja 5 põhjust, miks ei peaks sobima?
o Kuhu/kuidas ta sobib tulevikus?
· Vajadusel idee otsimise protsessi korrata
· Seejärel katsetada, kuidas Teie äriideed turul rakendada, e. viia läbi turu-uuring
· Näide: äriidee analüüs. Telekanali äriidee: Eestikeelsele elanikkonnale meelelahutusvõimaluste pakkumine televisiooniprogrammide loomise ja edastamise kaudu Eestis
· Kellele? Eestikeelne elanikkond 3 grupis: 1)15-49; 2) 50 a. ja vanemad, 3) - 15.a
· Mida? Rahulolu ja lõõgastus meelelahutuse kaudu
· Kuidas? Teleprogrammi kavandamine, saadete hankimine, tootmine, marketing, reklaamimüük. Konkurentidest eristumine toimub programmi baasstruktuuri kavandamise tasemel, tuumkompetentsuseks on meelelahutusootuste rahuldamine – so missioon
No comments:
Post a Comment